Rodzaje gadżetów reklamowych – jakie wybrać?

Rodzaje gadżetów reklamowych – jakie wybrać?

Zakup dobrego gadżetu reklamowego nie jest łatwym zadaniem. Wybór musi być przemyślany – tak aby produkt był użyteczny z perspektywy klienta i opłacalny z punktu widzenia przedsiębiorcy. Jakie rodzaje gadżetów reklamowych możesz znaleźć na rynku?

Klasyczne gadżety reklamowe

Pierwszym rodzajem upominków reklamowych są gadżety, które wszyscy dobrze znają. Co się do nich zalicza? Przede wszystkim takimi gadżetami reklamowymi dla firm są: długopisy, notatniki, zapalniczki, breloczki czy też kubki. Są to rzeczy użytku codziennego, z których klient zapewne będzie korzystał. Rozdawanie tego typu akcesoriów może sprawić, że konsumenci uznają Twoją firmę za dobre przedsiębiorstwo, które chce nawiązać z nimi kontakt. Jednak czy te gadżety są nadal na czasie?

Okazuje się, że tak. Mówi się, że klasyka nigdy nie przemija – tak jest również z tymi upominkami. Jest jednak jeden błąd, który możesz popełnić podczas ich wyboru. Kupując gadżety reklamowe, zawsze zwracaj uwagę na ich jakość. Klient nie chce dostać produktu, który będzie wykonany z kiepskiego plastiku lub takiego, który zniszczy się po krótkim użytkowaniu. Ciekawy gadżet reklamowy, z punktu widzenia odbiorcy, to nie tylko taki, który jest duży i zaskakujący, ale również ten, który został dobrze wykonany.

Zamiast więc wydawać pieniądze na spektakularne gadżety o wątpliwej jakości postaw na mniejsze upominki, których jakość będzie zadowalała klienta. W ten sposób zbudujesz zaufanie do swojej marki i pokażesz, że firma jest porządnym przedsiębiorstwem. Kto chciałby korzystać z usług lub produktów firmy, której gadżety reklamowe są nienajlepszej jakości?

Gadżety, które zaskoczą klientów

Jeżeli jednak dysponujesz większym budżetem i możesz pozwolić sobie na zakup nietypowych gadżetów reklamowych, zrób to. Klienci doceniają kreatywne myślenie i z pewnością miłym zaskoczeniem byłoby, gdyby otrzymali np. akcesoria do wina, doniczkę lub zestaw sztućców. Takie gadżety powinny być jednak dobrane do Twojego przedsiębiorstwa. Jeżeli więc nie zajmujesz się biznesem związanym z alkoholem, nie wręczaj swoim klientom gadżetów reklamowych, które są z tym związane. Może okazać się bowiem, że trafisz na konsumentów, którzy nie piją alkoholu i Twój upominek nie przypadnie im do gustu.

Bardzo ciekawymi pomysłami na upominki dla klientów są także: pudełka śniadaniowe, fartuchy, kubki do mikrofalówki, torby do segregacji śmieci, koce piknikowe, zestawy do grilla, składane kosze piknikowe, zestawy do gry w badmintona, a także ładowarki słoneczne, kalkulatory lub stojaki na telefon. Są to przedmioty, z których można korzystać w życiu codziennym, więc na pewno większość klientów ucieszy się z ich otrzymania.

Pamiętaj, aby dostosowywać gadżety do prowadzonej działalności. Chyba, że chcesz zaoferować ciekawe gadżety reklamowe, które są dość uniwersalne i sprawdzą się w każdej branży, ponieważ każdy klient z nich skorzysta – upominkami takimi mogą być np. koce, ręczniki, termosy, zestawy piśmiennicze czy też pendrive’y, uchwyty na telefon lub stacje pogodowe. Ciekawe inspiracje znajdziesz na stronie https://www.bewu.pl/.

Popularne gadżety

Jeżeli chcesz dostosować się do oczekiwań klientów, powinieneś sprawdzić, czego oczekują konsumenci, co jest w modzie i na co zwraca się uwagę. Jakie gadżety reklamowe wybrać, aby zadowolić odbiorcę? Obecnie wielu klientów, zwłaszcza młodych, ucieszy np. fakt, że produkty są wykonane z tworzyw biodegradowalnych. W takim wypadku sprawdzą się bambusowe kubki i słomki, korkowe długopisy lub bawełniane torby.

Ponadto odbiorcy oczekują tez gadżetów, które będą przydatne w codziennym użytkowaniu – takich jak np. kubki czy termosy. Wszystkie ciekawe gadżety reklamowe znajdziesz w internecie, gdzie możesz wybierać spośród maseczek, elektroniki, akcesoriów do pisania, smyczy, breloków do kluczy, odzieży i dodatków, ceramiki, akcesoriów do picia, artykułów biurowych, akcesoriów do domu, toreb i plecaków, gadżetów podróżnych, maskotek, galanterii skórzanej, artykułów higienicznych i wielu, wielu innych.